images.png
0

Jak kupować?

Jak kupować?

Procedura zakupu towaru w naszym sklepie internetowym jest bardzo prosta i składa się z kilku kroków.

Utwórz zamówienie

Po wybraniu produktu kliknij przycisk Dodaj do koszyka - produkt zostanie dodany do Twojego koszyka. Następnie, jeśli zakończyłeś wybieranie produktu, kliknij przycisk Twój koszyk. Strona w Twoim koszyku zawiera listę wszystkich wybranych przez Ciebie pozycji. W kolumnie Ilość możesz zmienić ilość towaru do zakupu. W kolumnie Działania dla każdego produktu możesz wykonać następujące czynności: usunąć produkt z koszyka lub odłożyć produkt na przyszłość.

Potwierdzenie zamówienia

Po wprowadzeniu niezbędnych informacji o dostawie towaru (miasto, poczta, imię i nazwisko odbiorcy, numer telefonu, opcja dostawy, metoda płatności itp.), aby złożyć zamówienie należy kliknąć przycisk Złóż zamówienie. Kopia zamówienia zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jeśli potrzebujesz dokonać zmiany w części tekstowej stoiska lub znaku, np. wybrałeś stoisko, które Ci się podoba, ale potrzebujesz innej nazwy stoiska, to podczas procesu zamawiania pole z nazwą „Uwagi na temat zamówienie” pojawi się w tym polu i wskaże, który nagłówek należy wymienić na Twoim stoisku lub znaku.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jest Ci wygodnie zamawiać towary przez koszyk lub potrzebujesz wykonać stojak, tabliczkę lub szyld na zamówienie według swojego układu, to wyślij informację na nasz e-mail, a także możesz umieścić zamów lub uzyskaj poradę telefonicznie, nasi menedżerowie z przyjemnością odpowiedzą na Twoje pytania i życzenia.

Dostawa

W zależności od miejsca dostawy zostaną Ci zaoferowane opcje dostawy. Wybierz dowolny dogodny sposób. Przeczytaj więcej o warunkach dostawy w dziale «Dostawa».

Płatność

Wybierz najlepszą metodę płatności. Przeczytaj więcej o wszystkich opcjach w sekcji «Płatność»

Warunki gwarancji, szczegóły wymiany i zwrotu w dziale «Gwarancja»
«PRZEJDŹ DO KATALOGU PRODUKTÓW»