Okres gwarancji to okres, w którym klient po stwierdzeniu wady towaru ma prawo żądać od sprzedawcy lub producenta podjęcia działań w celu usunięcia wady. Sprzedający musi usunąć wady, chyba że zostanie udowodnione, że powstały one z powodu naruszenia przez kupującego zasad działania.
Dbamy o naszych klientów i jakość naszych usług. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości zakupionego towaru, możesz go zwrócić lub wymienić. Działamy w ramach prawa ochrony konsumentów.
Nasza firma udziela 100% gwarancji zwrotu pieniędzy za zakupiony towar, gdy tylko klient o to poprosi w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru pocztą.
W celu przetworzenia zwrotu towaru, a także wyjaśnienia pytań dotyczących realizacji zwrotu,
pocztą info@stendprint.pl Czas rozpatrywania wniosku to 1 dzień roboczy.
Kwota zapłacona za towar jest zwracana na nazwisko płatnika w taki sam sposób, w jaki została zapłacona. Aby uzyskać zwrot pieniędzy, musisz przesłać nam skan faktury, która jest dostarczana każdemu klientowi wraz z towarem pocztą.
Zasady wymiany i zwrotu towaru:
Wymiana i zwrot towaru dobrej jakości.
Wymiana i zwrot nastąpi pod warunkiem, że towar nie był używany, zachowany został jego walor rynkowy, wygląd i właściwości konsumpcyjne, koszty dostawy, wysyłki realizowane są na koszt kupującego.
Sprzedający gwarantuje, że kupujący w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru może odmówić przyjęcia towaru dobrej jakości, jeżeli:
- produkt nie był używany i ma prezentację, znajduje się w opakowaniu ze wszystkimi metkami i są dokumenty zakupu produktu;
- towar nie znajduje się na liście towarów dobrej jakości, nie podlega zwrotowi i wymianie.
Kupujący ma prawo do wymiany towaru dobrej jakości na inną ofertę tego produktu lub inny produkt o identycznej wartości lub na inny produkt za dopłatą lub zwrotem różnicy w cenie.
Wymiana i zwrot towaru o nieodpowiedniej jakości
Jeśli otrzymałeś produkt o nieodpowiedniej jakości, z wadą, która nie może zapewnić spełnienia jego cech użytkowych, masz prawo do zwrotu lub wymiany takiego produktu, w tym przypadku koszty wysyłki, przesyłki są na koszt sprzedawcy.
Sprzedający gwarantuje, że kupujący w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru o nieodpowiedniej jakości może odmówić przyjęcia towaru lub wymienić go, jeżeli:
- produkt nie został oddany do użytku i ma prezentację, jest w opakowaniu ze wszystkimi metkami, są też dokumenty zakupu towaru;
- towar nie znajduje się na liście towarów dobrej jakości, nie podlega zwrotowi i wymianie.
Nie można wymienić ani zwrócić
Produkty wykonane indywidualnie na wymiar lub o parametrach określonych przez klienta nie podlegają wymianie i zwrotowi, za wyjątkiem produktów z wadami.
Warunki dostawy można znaleźć na stronie "Warunki dostawy"
Warunki płatności można znaleźć na stronie "Warunki płatności"